top of page
Salgsvilkår & behandling av personopplysninger
Salgsvilkår
Dette kjøpet er regulert av dei nedanståande standard salsvilkåra for forbrukarkjøp av Varer over internett («Avtalen»). Forbrukarkjøp over internett blir hovudsakleg regulert av avtalelova, forbrukarkjøpslova, marknadsføringslova, angrerettlova og e-handelslova. Lovene er tilgjengeleg på lovdata.no. Alle av desse lovene gir forbrukaren enkelte ufråvikelege rettar.
Vilkåra i denne Avtalen skal ikkje forståast som noka avgrensing i dei lovfesta rettane, men oppstiller dei viktigaste rettane for partane og pliktar for handelen.
Avtalen
Avtalen består av desse salsvilkåra, opplysningar gitt i bestillingsløysinga og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningane, går det som særskilt er avtalt mellom partane føre, så framt det ikkje strid mot ufråvikeleg lovgjevnad.
Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovføresegner som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivande og forbrukarar.
Partane
«Seljar» er Scandirens AS, Nygardsvegen 39, 5419 Fitjar, scandirens@ebilag.com, +47 95181340, org nr. 924989769 mva, og blir i det følgjande kalla seljar/seljaren.
«Kjøpar» er den forbrukaren som gjer bestillinga, og blir i det følgjande kalla som Kjøpar/kjøparen.
Pris – Den oppgjevne prisen for varen og tenester er den totale prisen kjøpar skal betala. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterlegare kostnader som seljar før kjøpet ikkje har informert om, skal ikkje kjøpar bera med mindre nye tjenester blir bestilt under utføring av opprinnelig oppdrag.
Avtaleinngåing
Avtalen er bindande for begge partar når Kjøparen har sendt bestillinga si til seljaren.
Avtalen er likevel ikkje bindande viss det har slått skrive- eller tastefeil i tilbodet frå Seljaren i bestillingsløysinga i nettbutikken.
Ved inngåing av Avtalen stadfestar Kjøparen å oppfylla eventuelle lovpålagte krav til alder, og dessutan samtykke til vilkåret til underleverandørar og samarbeidspartnarar dersom dei inngår som ledd i Avtalen og utføringa av denne.
Levering av varer og tjenester:
Ordre blir behandlet og prosessert innen 1-3 virkedager, kunden vil saman med ordrebekreftelsen motta eit forslag til tidspunkt for utføring av tenesten. Normal leveringstid på tenesten er 1-3 veker. Avvik kan oppstå.
Betaling / Førehandsbetaling
Seljaren kan krevja betaling for Varen frå det tidspunktet den blir påbyrja hos Seljaren med hensikt å utlevera/levere til Kjøparen.
BETALING – VIPPS / STRIPE / EVNT ANNAN ELEKTRONISK BETALINGSORDNING.
Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøparen utskrive ved bekreftelse på kjøp. Betalingsfristen kjem fram av fakturaen og er på minimum 14 dagar frå mottak.
Kjøparar under 18 år kan ikkje betala med etterfølgande faktura.
Kjøparen er sjølv ansvarleg for å vera tilstades ved levering og ber ansvaret for Varen om Kjøparen ikkje er tilstades ved levering. Seljar er berre forplikta til å freista levering av Varen éin – 1 – gang.
Kjøpar er ansvarleg for å sørga for at bestilling av Varen har skjedd innanfor det tidsrommet der Seljar har ope. Kjøpar vil ikkje kunna gjera gjeldande nokon misligholdsbeføyelser som følgje av forseinking eller mangel som oppstår som følgje av bestilling utanfor Seljar sine opplyste opningstider.
Risikoen for leveransen går over på Kjøpar når han, eller ein annan person som opptrer på Kjøpar sine vegner, har fått tjenesten utført.
Angrerett
Denne Avtalen skiljer mellom varer og tenester. Tenesten er sett bort frå angrerett, grunna tenesten som blir utført ikkje lar seg returnere jf. angrerettlova § 22 første ledd bokstav b. Dette inneber at kjøpet er bindande etter at tenesten er levert og Kjøpar kan då ikkje angra kjøpet. For varer kjøpt i vår nettbutikk gjelder vanlig angrerett (14 dager) med mindre kjøpet gjeld Varer som av omsyn til helsevern eller hygiene ikkje er eigna for retur, jf. angrerettlova § 22 første ledd bokstav g.
Mangel ved leveransen – Rettane og reklamasjonsfristen på kjøparen
9.1 Reklamasjon
Viss det gjeld ein mangel ved Varen må Kjøpar ved ut/levering av Varen gje Seljar melding om at han eller ho vil påkalla seg mangelen.
Dersom Varen har ein mangel og dette ikkje skuldast Kjøparen eller forhold på Kjøparen si side, kan Kjøparen i samsvar med reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 6 etter omstenda velja mellom retting og omlevering, krevja prisavslag, krevja Avtalen heva og/eller krevja erstatning frå Seljaren.
Reklamasjon til Seljaren bør skje munnleg ved levering og skriftleg dersom partane ikkje kan løysa dette seg imellom. Skriftleg reklamasjon skal skje til post@scandirens.no straks etter at Kjøpar er gjort oppmerksam på mangelen, og uavhengig av omstenda innan rimeleg tid.
9.2 Retting / Omlevering
Kjøparen kan velja mellom å krevja mangelen retta eller levering av tilsvarande ting. Seljar kan likevel motsetja seg Kjøparens krav dersom gjennomføringa av kravet er umogleg eller valdar Seljaren urimelege kostnader. Retting eller omlevering skal gjerast innan rimeleg tid. Seljar har i utgangspunktet ikkje rett til å gjera meir enn to avhjelpsforsøk for same mangel.
9.3 Prisavslag
Kjøpar kan krevja eit passande prisavslag dersom Varen ikkje blir retta eller omlevert. Dette inneber at forholdet mellom nedsett og avtalt pris svarer til forholdet mellom verdien av tingen i mangelfull og kontraktsmessig stand. Dersom særlege grunnar taler for det, kan prisavslaget i staden setjast lik tydinga til mangelen for Kjøparen.
9.4 Heving
Dersom Varen ikkje er retta eller omlevert, kan Kjøparen òg heva kjøpet når mangelen ikkje er uvesentleg.
Personopplysningar
Behandlingsansvarlig for innsamla personopplysningar er seljar. Med mindre kjøparen samtykker til noko anna, kan seljaren, i tråd med personopplysningslova, berre innhenta og lagra dei personopplysningane som er nødvendig for at seljaren skal kunna gjennomføra forpliktingane etter avtalen. Personopplysningane til kjøparen vil berre bli utleverte til andre viss det er nødvendig for at seljar skal få gjennomført avtalen med kjøparen, eller i lovfesta tilfelle.
Konfliktløysing
Klager blir retta til seljar innan rimeleg tid, jf. 10. Partane skal freista å løysa eventuelle tvistar i minnelegheit. Dersom dette ikkje lykkast, kan kjøparen ta kontakt med Forbrukartilsynet for mekling. Forbrukartilsynet er tilgjengeleg på https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage.
PERSONVERNOPPLYSNINGER
Denne personvernerklæringen gjelder alle forretningsprosesser i Scandirens AS, heretter benevnt som Behandlingsansvarlig.
Erklæringen gir informasjon om databehandling utført av Behandlingsansvarlig og bestemmer formålet og virkemidlene for behandlingen samt databehandling vi gjør på vegne av våre kunder basert på deres instruksjoner.
Behandling av personlige data er nødvendig for at vi skal kunne ivareta våre kontraktsforpliktelser og betjene deg som kunde. Personlig data kan også benyttes til følgende formål: Salg, kontakt med kundeservice, markedsføring, informasjon, bokføring.
Ved markedsføring på e-post/sms innhenter et eksplisitt samtykke på forhånd.
Ved å gi oss dine personlige opplysninger, godtar du praksis og vilkår som er beskrevet i denne personvernerklæringen.
Om du har innsigelser med hensyn til vår behandling av personvern har du også anledning å klage til Datatilsynet.
Behandlingsansvarlig:
Scandirens AS
Nygardsvegen 39
5419 FITJAR
E-post: torstein@scandirens.no
Telefon: +47 951 81 340
Personvernombud: Torstein Grimen
Opplysninger som innhentes:
Opplysninger kan registreres og lagres når du registrerer deg på når du er i kontakt med salg og support enten via e-post, chat eller når du bruker våre tjenester.
Følgende informasjonskapsler er i bruk i våre tjenester:
Bruk av våre butikkløsninger
Vi benytter informasjonskapsler til blant annet å huske deg som kunde og huske innhold i din handlekurv. Uten informasjonskapsler vil ikke en nettbutikk kunne fungere.
Underlevrandører:
Behandlingsansvarlig benytter seg også av tjenester levert av 3. Part. Her er en oversikt over underleverandører hvor informasjon kan lagres
Google Analytics:
Google Analytics benyttes for analyse av trafikk. IP-adresser og besøksmønster lagres.
Google Adwords
Vi benytter oss av annonsering gjennom Google sin plattform. Informasjonskapsler benyttes slik at annonsering kan målrettes basert på besøksmønster.
Vipps:
Om en betaler med Vipps i nettbutikken (eller vår fysiske butikk) vil ditt telefonnummer sendes til Vipps for videre identifikasjon.
Tripletex AS:
Tripletex er vårt regnskapssystem og data nødvendig for bokføring lagres her. Typisk Navn/adresse/ordrer/faktura.
WIX:Nettsiden er utarbeidet med og lagret på Wix.com sin server.
Domeneshop:
Domeneshop distribuererer domenet matpoteter.no, og systemene deres benyttes ved besøk på nettsiden og ved håndtering av e-post. Informasjon lagres i disse systemene og e-postkorrespondanse.
Microsoft Office og OneDrive:
Microsoft Office benyttes til tekst, dokumentbehandling og e-post. Skylagring i OneDrive benyttes blant annet til sikker lagring av dokumenter og epost-kommunikasjon. Informasjon lagres i disse systemene og e-postkorrespondanse eller dokumenter kan være lagret i OneDrive.
Gsuite by Google:
Gsuite by Google benyttes blant annet til håndtering av e-post, dokumenter (G Disk). Informasjon lagres i disse systemene og dokumenter kan være lagret hos Gsuite by Google.
Informasjon om bruk av informasjonskapsler.
En informasjonskapsel (cookie) er en liten tekstfil som lagres på din datamaskin.
Vi bruker informasjonskapsler blant annet til å huske din innlogging, passord i kryptert form, til å forbedre brukeropplevelsen og som en del av vår markedsføring mot nye kunder.
Når du besøker våre tjenester, setter vi både midlertidige og varige informasjonskapsler. En midlertidig informasjonskapsel slettes ofte automatisk når du lukker nettleseren din, mens varige kan ligge på din maskin i opptil ett år.
Om du ønsker å lære mer om informasjonskapsler kan http://www.aboutcookies.org benyttes.
Kommunikasjon gjennom e-post og sms
Som kunde vil du motta kunne motta e-post og sms rundt ditt kundeforhold. F.eks vil vi sende deg e-post/sms relatert til bestillinger og levering. Dette er definert som berettiget interesse og det vil ikke bes om samtykke til.
Vi benytter også brevpost og e-post til markedsføring og kommunikasjon.
Som kunde av Behandlingsansvarlig vil du med jevne mellomrom motta tilbudsbrev så fremst du har gitt et aktivt samtykke til det. Det er mulig å melde seg av nyhetsbrev ved å klikke på avmeldingslinken i e-postene eller kontakte oss om du ikke ønsker brevutsendinger.
Innsyn og retting
Du har krav på innsyn i de opplysninger som er registrert om deg. Innsyn kan også fås ved å sende en henvendelse til . Dersom de registrerte opplysninger ikke er riktige eller er ufullstendige, kan du kreve at opplysningene korrigeres i henhold til personopplysningsloven.
Oppbevaring og sletting
Opplysninger som ikke lenger er nødvendig for det formål de er laget for, slettes fra våre systemer.
bottom of page